پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
کد خبر: 1181050
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
مرتضی زارع

حوزه/ دبیر ستاد ۹ ربیع الاول استان بوشهر گفت: مهمترین ویژه برنامه‌های نهم ربیع الاول اجتماع منتظران در ۲۴ شهریور در مصلی بوشهر بعد نماز مغرب و عشا است که برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام مرتضی زارع مرتضی زارع دبیر ستاد ۹ ربیع الاول استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اظهار داشت: هشتم ربیع‌الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری(ع) است و روز بعد از شهادت به‌عنوان روز نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت امام زمان(عج) است که برای این روز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مهمترین ویژه برنامه نهم ربیع الاول، اجتماع منتظران در ۲۴ شهریور در مصلی بوشهر بعد نماز مغرب و عشا است که برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف برای آن تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام زارع ابراز کرد: اجتماع نیروهای مسلح نیز صبح روز ۹ ربیع الاول تحت عنوان عهد سربازی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد ۹ ربیع الاول استان بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی نیز جز برنامه‌های این ایام خواهد بود که این محصولات با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.

وی مسابقه کتابخوانی تحت عنوان در امتداد ظهور، پویش نصب پرچم درب منازل، پویش جشن خانوادگی، برگزاری دومین کارگاه آموزشی معارف مهدویت ویژه فعالان مهدوی استان را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از جزییات برنامه‌های و اخبار بنیاد به کانال @mahdaviat_bu مراجعه نمایند.

حجت الاسلام زارع در پایان از همه مردم جهت شرکت در مراسم اجتماع منتظران دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha